PC-Geeks LAN #3

Dato/klokkeslæt
Dato(er) - 21.09.2018 - 23.09.2018
18:00 - 14:00

Ledige pladser
1 af 30 pladser ledige (ekskl. ubekræftede)
0 plads(er) ubekræftet

Lokation
Kulturhuset (Asaa)

Kulturhuset
Sæbyvej 1
9340 Asaa
Danmark

Kategori


Bekræftede tilmeldinger (29 pladser totalt)

  • GibStorm
  • mewm
  • GnaXi
  • agony
  • Bixx82
  • banke
  • Monstermus
  • Powerhero
  • xStagne
  • Dennis Munk
  • Ronskov
  • bettej25
  • GOOSE
  • fox
  • Qarnax
  • ColonelSkrammel
  • Piilgrim
  • Huxes
  • Kalln
  • Briemis
  • CreamY
  • deus
  • Xa0.exe
  • Kimmykoso
  • mikefriis

Ubekræftede tilmeldinger (0 pladser totalt)


Tilmelding

Tilmeldinger er lukket til denne event.


Beskrivelse


Så er det snart tid til LAN igen!

Vi håber I allesammen vil støtte op om det, da det kunne være fedt at hænge ud IRL også i stedet for bare inde på Discord. Det hele bliver afholdt i nogle fine lokaler i Kulturhuset i Asaa (billeder af lokalerne). Der vil selvfølgelig være internet, men primært til brug til gaming da der ikke er alverden af båndbredde, ikke mindst hvis vi bliver mange. Det er dog blevet testet de sidste gange, hvor vi ingen problemer havde i den forbindelse. Lokalerne ligger lige ved siden af byens Spar, hvor der kan indkøbes alt hvad man har brug for. Byens Pizzaria ligger desuden ca. 100 meter væk.

Start: fredag 21. september 2018 kl. 18:00
Slut:  søndag 23. september 2018 kl. 14:00
Pris: 150 kr. pr. person
Internet: 75/20 mbit
(Yousee kan ikke levere mere)

Betaling

Betaling foretages ved tilmelding til GibStorm via MobilePay.

Ved betaling, så inkluder lige kommentar med Discord nickname og evt. email, så vi ved hvem du er.

Betal via MobilePay ved at scanne QR koden. Scanner du QR koden, vil det korrekte nummer blive tastet ind i din MobilePay app, og du skal bare selv taste beløbet ind.

Kan du ikke få QR koden til at virke, så venligst kontakt mig (GibStorm) på Discord eller her på hjemmesiden.

Åbn MobilePay, Tryk “Betal”, dernæst “Scan QR-kode” og brug kameraet til at aflæse QR-koden fra skærmen.

Betalingen vil gå til at dække udgifter i forbindelse med arrangementet. Det er ikke meningen vi skal tjene på dette på nogen måde.

Alle tilmeldinger her på siden vil komme til at ligge som ubekræftede indtil betaling er modtaget.
Først ved modtagelse af betaling vil der blive reserveret en plads til dig.

Har du betalt for deltagelse, men ender med ikke at kunne komme alligevel, refunderes pengene ikke. Dette skyldes at pengene udelukkende bruges til udgifter i forbindelse med begivenheden. Betalingen gør at vi sætter en plads til rådighed for dig med internet og strøm. Vælger du ikke at komme alligevel, er det dit eget valg.

Sidste tilmeldingsdato er 14. september 2018. (der lukkes for tilmeldinger ved midnat)

Hvis der er information der mangler, så sig til.

Skal du koordinere kørsel, eller bare have et mere permanent sted at diskutere praktiske ting mht LAN ud over på Discord, så er der blevet oprettet en dedikeret forum-sektion til dette LAN her.

FAQ (ofte stillede spørgsmål)

Hvordan betaler jeg?

Du betaler for tilmelding via MobilePay til GibStorm. Der er en QR kode og instruktioner på tilmeldingssiden. Virker denne mod forventning ikke, kan pengene sendes via MobilePay til:

Husk at du først er garanteret en plads efter registreret betaling, ikke før.

Hvad betyder det at min tilmelding er "ubekræftet"?

Hvis en tilmelding er "ubekræftet" betyder det at der endnu ikke er registreret betaling for tilmeldingen. Uden betaling vil du ikke være sikret en plads til begivenheden. Får du ikke betalt og dermed bekræftet din tilmelding, vil du risikere ikke at kunne komme med.

Eksempel:
Din tilmelding står som ubekræftet, fordi du ikke har betalt. Der er 30 pladser til begivenheden, og 30 andre har allerede tilmeldt sig og betalt. Der vil i dette tilfælde ikke være plads til dig, og din tilmelding vil blive annulleret.

Kan jeg få mine penge tilbage, hvis jeg alligevel ikke kan komme?

Kort sagt, nej.

Har du betalt for deltagelse, men ender med ikke at kunne komme alligevel, refunderes pengene ikke. Dette skyldes at pengene udelukkende bruges til udgifter i forbindelse med begivenheden. Betalingen gør at vi sætter en plads til rådighed for dig med internet og strøm. Vælger du ikke at komme alligevel, er det dit eget valg.

Hvad er adressen til stedet?

Adressen til Kulturhuset i Asaa er:

Sæbyvej 1
9340 Asaa
Danmark

Kan jeg tage mere end én skærm med?

Vi garanterer ikke at der er plads til mere end én skærm pr. deltager.

Hvor langt et netkabel skal jeg tage med?

Vi anbefaler at du tager et netkabel med på 3 meter, selvfølgelig klassificeret til gigabit (cat 6).
Der er et par switches på hvert bord, men alt efter hvor man kommer til at sidde i forhold til disse, kan afstanden jo variere.

Hvornår kan jeg komme ind til begivenheden?

Vi starter kl 18:00, hvilket betyder at dørene åbnes der.

Der kan i specielle tilfælde og efter aftale muligvis gives tilladelse til at man kan komme ind før dette tidspunkt. Kontakt GibStorm hvis der er specielle omstændigheder der gør at du ønsker aftale om dette.

Er der et sted man kan sove deroppe?

Der er et separat lokale som vi bruger til at sove i. Der er dog begrænset plads derinde, så det er generelt "først til mølle"-princippet der gælder. Vi håber selvfølgelig at folk kan finde ud af at koordinere indbyrdes, og være fair.

Skal du bruge noget til at sove på (luftmadras, liggeunderlag, drømmeseng eller lignende) så skal du selv stå for at medbringe dette.

Dit sovegrej må kun forefindes i soverummet når du sover derinde, og ryddes væk derfra ellers. Der skal jo være plads til andre også. Det er ikke i orden f.eks. at sætte sin drømmeseng op derinde fredag og først fjerne den når man tager hjem søndag, for på den måde at reservere plads til sig selv.

Hvad skal jeg have med?

Vi har lavet en pakkeliste som kan bruges som reference, når du skal pakke til LAN. Den kan findes på vores forum, HER.

Hvad er jeres politik for indtagelse af alkohol?

Det er i orden at nyde en øl, cider, et glas vin eller lignende til LAN. Det er som bekendt jo ikke en fest, og det er IKKE meningen at man skal sidde og drikke sig fra sans og samling. Overdreven indtagelse af alkohol tolereres derfor på ingen måde. Hård spiritus er derfor bandlyst.

Vi forbeholder os retten til at bortvise folk som ikke kan styre sig i denne forbindelse.

Hvilken internetforbindelse er der tilgængelig?

Eftersom der (desværre) ikke er lagt fiber ind i lokalerne, er der kun en YouSee forbindelse tilgængelig. De kan i øjeblikket kun levere en 70/20 mbit forbindelse. Dette har dog ikke været et problem de sidste par gange vi har holdt LAN, det kræver blot at vi tager lidt hensyn til hinanden.

Som en lille bonus er der dog failover til 4G, så hvis den normale forbindelse af en eller anden grund skulle gå ned (er aldrig sket for os endnu), så vil internettet blive ved med at fungere.

Ud over det, så er der et kablet gigabit lokalnetværk og wifi tilgængeligt.

Vil der være WiFi tilgængeligt?

Ja, vi tilbyder også  tilgang til WiFi. Vi anbefaler dog at du kun bruger det til din mobiltelefon osv, da gaming via WiFi ikke nødvendigvis giver en god oplevelse.

Hvor finder jeg WiFi-informationerne som skal bruges til LAN?

Du kan finde SSID og kode til WiFi som er tilgængeligt til LAN, sammen med øvrigt relevant information på følgende side:

PC-Geeks LAN - nyttig information (kræver adgangskode)

Kan jeg broadcaste til min Twitch/Mixer/YouTube kanal mens jeg er der?

Eftersom vores uploadhastighed er begrænset, nej.

Der vil blive opsat en fælles stream, hvor vi kommer til at broadcaste til 24/7 mens LAN varer.

Hvor ofte holder I LAN-party?

Planen er at holde et LAN-party 3 gange om året, så længe der er interesse for det. Vi forsøger at sprede dem jævnt ud over kalenderåret, og så vidt muligt forsøger vi på at undgå sommerferie og lignende. i 2018 har vi holdt LAN i januar, maj og september (ca. hvert 4. måned). Det vil nok nogenlunde komme til at ligge sådan fremadrettet også.

Hvordan fastsætter i hvornår LAN skal afholdes?

For at gøre det så fair som muligt for alle, planlægges det endelige tidspunkt for hvert LAN-party ved at vi laver en doodle. I denne vil alle i 14 dage have mulighed for at vælge mellem nogle forskellige udvalgte weekender og markere hvornår man kan og ikke kan. Denne doodle er ikke en tilmelding, men blot et værktøj til at afgøre hvilken weekend passer folk bedst, på en demokratisk måde. Efter de 14 dage er gået, vil den weekend hvor flest har mulighed for at komme, blive fastlagt som den weekend LAN vil blive afholdt.

Når den endelige weekend er blevet fastlagt, vil der blive lagt en begivenhed op herinde på hjemmesiden, som man herefter vil kunne tilmelde sig i.

Andre informationer

Pakkeliste på vores forum
Sektion på forummet specifikt til debat om PC-Geeks LAN #3

Billeder fra sidste LAN party

Her er lidt billeder fra vores sidste LAN party, så I kan se lidt om hvordan det kommer til at foregå.

Billede 1

Billede 1 af 70

Fra venstre: GOOSE, ronskov, LUCASFOX, GibStorm, slippin.

 

Tabel over tilmeldinger

 

 
Nickname
Status (29/30)
Dato
Kommentar
01
Tilmeldt, bekræftet.
05.06.2018
 
02
Tilmeldt, bekræftet.
05.06.2018
 
03
Tilmeldt, bekræftet.
05.06.2018
 
04
Tilmeldt, bekræftet.
05.06.2018
 
05
Tilmeldt, bekræftet.
06.06.2018
 
06
Tilmeldt, bekræftet.
15.06.2018
 
07
Tilmeldt, bekræftet.
21.06.2018
 
08
Tilmeldt, bekræftet.
02.07.2018
 
09
Tilmeldt, bekræftet.
06.07.2018
 
10
Dragekrigeren
Tilmeldt, bekræftet.
06.07.2018
Bestilt af Monstermus
11
Tilmeldt, bekræftet.
12.07.2018
 
12
Tilmeldt, bekræftet.
18.07.2018
 
13
Tilmeldt, bekræftet.
28.07.2018
 
14
Tilmeldt, bekræftet.
28.07.2018
 
15
Tilmeldt, bekræftet.
28.07.2018
 
16
Tilmeldt, bekræftet.
29.07.2018
 
17
Tilmeldt, bekræftet.
30.07.2018
 
18
Tilmeldt, bekræftet.
02.08.2018
 
19
Tilmeldt, bekræftet.
03.08.2018
 
20
Tilmeldt, bekræftet.
09.08.2018
 
21
Tilmeldt, bekræftet.
28.08.2018
 
22
Lappe
Tilmeldt, bekræftet.
28.08.2018
Bestilt af Briemis
23
MiniLaps
Tilmeldt, bekræftet.
28.08.2018
Bestilt af Briemis
24
Tilmeldt, bekræftet.
02.09.2018
 
25
puttemaas
Tilmeldt, bekræftet.
28.08.2018
Bestilt af CreamY
26
Tilmeldt, bekræftet.
02.09.2018
 
27
Tilmeldt, bekræftet.
03.09.2018
 
28
Tilmeldt, bekræftet.
07.09.2018
 
29
Tilmeldt, bekræftet.
12.09.2018
 

 

Skriv en kommentar